dag 18: Okavango Delta - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 18: Okavango Delta - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 18: Okavango Delta

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

01 Juni 2008 | Botswana, Gaborone

Bijna verslapen, maar toch nog op tijd vertrekken we naar het vliegveld in Maun.
Daar worden we met chatervliegtuigjes met 6 personen tegelijk de Okavango Delta in gevlogen. Vervolgens worden we met een boot naar ons kamp " Gunns Camp" gebracht, net ten zuiden van Chief Island.

De hele dag verder heerlijk relaxen in dit paradijs. 'sMiddag hadden we al vrij snel bezoek van een olifant die op nog geen 2 meter van de tentjes van de bosjes stond te smullen. Dit bracht toch enige bezorgdheid bij de kampbewaking.

Verder van heel veel mooie vogels genoten. Tijdens het schrijven van dit verslag, met behulp van geweldige mijnwerkerslampjes, is het een gezang van jewelste!

• 03 Juni 2008 - 09:10

Inge:

Hai Frans en Irma, Botswana is geweldig of niet? Ik heb volgens mij vlakbij gezeten in Savute Elefant park and later nog in Eagle kamp, ben benieuwd of jullie daar ook naar toe gaan.
    Geniet!!!! En wie weet zie je de lilac breasted roller, die komt heel veel voor in Botswana.
    Groetjes,
    Inge

• 03 Juni 2008 - 15:43

Babette:

Hoi mzungus,

Klinkt allemaal zo prachtig en zo vreselijk herkenbaar!! Bijzondergebied de Delta maar nog gaver dat jullie een luipaard in Etosha hebben gezien....geniet nog van de laatste dagen en dan snel verhalen en foto's uitwisselen. Afgelopen zaterdag zijn de uiltjes geringd er waren nog twee kuikens over, Henk en Ria where there...

Veel plezier nog.
    Hwaheri Babette

• 03 Juni 2008 - 20:21

Hans En Erna:

Wat geweldig allemaal! Het schiet nu op voor jullie ,heniet nog lekker.Wij zijn zondag ook weer opa en oma geworden van Jim !!!!