dag 19: Okavango Delta 2 - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 19: Okavango Delta 2 - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 19: Okavango Delta 2

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

02 Juni 2008 | Botswana, Gaborone

Na een spannende nacht met etende nijlpaarden naast de tent was het weer vroeg dag voor onze wandeling van 3,5 uur over Chief Island.

Met mokoro's werden we overgevaren. Vooraf aan de wandeling kregen we instructies over "wat te doen" bij een ontmoeting met olifanten en/of leeuwen.

We hebben voor het eerst de hyena gezien. Verder veel vogeltjes, giraffen en zebra's, maar geen van de big Five.

'sMiddags hebben we een tocht gemaakt met de mokoro's, platte bootjes waar je met 2 personen in kan. Tijdens deze tocht hebben we nijlpaarden en 2 olifanten gezien.

• 03 Juni 2008 - 09:24

Suzanne:

Hoooi pa en ma..!! Weer interessant allemaal hoor...maar hoe zit het met de foto's? Voor mij de laatste dag dat k het nog bij kan houden, hihi!! Ik ben al aardig zenuwachtig voor mijn vakantie..hihihi
    Veel plezier nog en ik hoop dat jullie vanavond nog bellen!!
    Dikke kussen en knuffels!!

• 03 Juni 2008 - 09:57

Isis:

Lieve Opa en Oma
    Ik kan helaas nog niet lopen!!
    Ik brabbel heel veel maar helaas nog geen opa of oma.
    Gelukkig komen jullie zondag weer thuis!
    Kan ik weer gezellig bij jullie logeren.
    Dikke kussen Isis

• 03 Juni 2008 - 11:24

Gerrit En Wil:

Hallo Irma en Frans. Zo te lezen is het weer een prachtige reis. We zien deze keer niet zoveel fotos dat is wel jammer. We wensen jullie komende zaterdag een hele goede terugreis. Gr.

• 03 Juni 2008 - 11:25

Annelies De Bruin:

Hoi Irma en Frans, Wat een geweldige reis.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen.Volgens mij hebben we veel na te praten.Wij hebben nu ook vakantie. Wij wensen jullie nog een hele fijne reis verder.En tot na onze vakantie. Dikke kus,Annelies

• 03 Juni 2008 - 13:55

Nelleke:

Poeh wat spannend allemaal! Wel mooi! Een hele andere wereld!
    Heel veel plezier nog en een goeie terugkomst!
    liefs van Jos en Nel

• 03 Juni 2008 - 14:41

Sabrina:

Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken!!! Het is wel meegenieten aan deze kant, ben erg benieuwd naar al het beeldmateriaal!
    Kus

• 03 Juni 2008 - 17:09

Nol En Truus:

hoi irma en frans
    nog een paar dagen en dan gaan jullie weer op huis aan een heel goeie reis en totziensin wageninen

• 03 Juni 2008 - 20:11

Marianne En Wout:

Hoi Irma en Frans, geniet nog even van de laatste dagen, we hebben genoten van jullie berichten. groetjes!

• 04 Juni 2008 - 10:56

Nicole:

Net even jullie avonturen gelezen. Echt geweldig! Geniet er nog maar van, hier hebben we alleen mieren, bijen en muggen.

• 04 Juni 2008 - 11:09

Harry:

Nou eh. Het is daar helemaal goed gedaan hè!
    Mooie dingen gezien en beleefd. Goede reis terug en we horen nog. Maandag weer werken?....

• 04 Juni 2008 - 18:58

Martin Jolsn Bets:

toch wel spannend he groetjes van hier tot thuis

• 04 Juni 2008 - 20:33

Gerda En Peter.:

Wat een spanning zeg een nijlpaard naast je tent. Griezel.Ik zou geen oog meer dicht doen. Wat gaat de tijd toch snel,Jullie gaan al weer bijna pakken en komen naar huis.. Goede reis en Irma als je micky ziet geef hem een knuffel van ons. Tot ziensin Wageningen.Liefs van ons.

• 05 Juni 2008 - 09:24

Wim En Hetty:

Prachtig deze reis weer, mooie foto's. Fantastisch die verschillende stammen, zij geven weer een heel ander beeld van Zuid Afrika. Geniet er nog van.
    Wij wensen jullie een heel goede reis terug. Isis zal wel naar julle uitkijken en natuurlijk alle anderen.
    Wel thuis!!

• 06 Juni 2008 - 10:43

Mart&Loes:

Hallo luitjes,
    We hebben jullie constant gevolgd via de side. Ziet er geweldig uit. Jammer dat jullie de "Big Five" niet hebben gezien. Wij wensen jullie nog een prettige voortzetting en een behouden terugkomst.
    Wij gaan a.s. zondag naar Kreta en zien of horen wel hoe het allemaal is verlopen.
    Groetjes Mart & Loes.