dag 22: Chobe National Park - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 22: Chobe National Park - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 22: Chobe National Park

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

05 Juni 2008 | Zambia, Livingstone

Om 05.00 uur loopt de wekker af. Game drive door Chobe National Park. 'tIs koud! Naast de impala's en olifanten zien we leeuwen, leeuwen en nog eens leeuwen! Geweldig!
De lilac breasted roller poseert nog even naast de jeep!

Op naar zambia! De grens van Botswana naar Zambia moet je meemaken om de sfeer te proeven. Echt Afrika! De pont over de Zambezi vaart in niemandsland. Het is een grote wirwar van mensen, auto's en vrachtwagens. Volgens ons zijn er geen regels en de overtocht kost blijkbaar niets.

In Zambia rijden we naar Livingstone en gaan we direct de Victoria Falls bekijken. 1,7km waterval van 110 mtr diep. Heel veel mist van water torent honderden meters boven de waterval uit, waardoor het gewoon regent! Met regenkleding konden we het beperken tot drijfnatte voeten.
Prachtig!!

De laatste lodge is niet echt geweldig, maar het personeel is wel geweldig!!

• 06 Juni 2008 - 13:23

Yvonne /GRAPAS:

Hallo Irma en Frans, Ik heb jullie reis helemaal gevolgd. Fantastische, wij kunnen nu bijna niet meer wachten totdat wij gaan......17 juli a.s. Hebben jullie nog tips ?? dan hoor ik die graag. Goeie reis naar huis !

• 06 Juni 2008 - 17:46

Bert & Mieke:

Hallo Gootjes daar in het verre Zambia, blij om weer te lezen dat alles goed is en dat jullie volop genieten. Jammer van jullie laatste lodge in ieder geval was het personeel weer geweldig. Nog een paar nachtjes dan kunnen wij jullie weer verwelkomen in Nederland. Hier is het ook niet slecht.
    De groetjes van de Gootjes uit Renkum.

• 09 Juni 2008 - 08:14

Gerda En Peter.:

Hallo Gootjes.
    Wat fijn dat jullie zo genieten daar in Zambia. Nog even en dan weer naar de hazekamp waar jullie kids uitkijken naar jullie..Ook weer fijn. Wij vonden het weer erg leuk om jullie te volgen en krijgen er ook zin in..Liefs van ons. Een goede terug reis gewenst.