dag 23: Victoria Falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 23: Victoria Falls - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 23: Victoria Falls

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

06 Juni 2008 | Zambia, Livingstone

Vandaag gaan we vliegen! Met een helicopter 30 minuten lang over de watervallen, door de canyon en over het wildpark. In een woord "amazing"!

In het wildpark hebben we zelfs vanuit de lucht de laatste van de Big Five gezien! De neushoorn!

Daarna even Livingstone in. Internetten en ...... souvenirs kopen.

'sAvonds hebben we een mooie sunsetcruise op de Zambezi rivier gehad met een leuk afscheid voor Desiree en Boepie (onze reisleidster en chauffeur).
Het werd echt gezellig. Onderweg in de grote taxi hebben we flink gezongen.

• 08 Juni 2008 - 08:23

Mieke:

Beste Irma en Frans,
    Wij gaan half juli ook deze reis maken en het is leuk alvast wat te hebben gelezen van jullie indrukken. De GGD adviseert ons klamboe's mee te nemen, m.n. voor in namibië. Kunnen jullie ons vertellen of er mogelijkheden zijn om deze in de slaapgelegenheden o te hangen?
    Met vriendelijke groet,
    Mieke

• 08 Juni 2008 - 13:28

Fieke:

Lieve Irma en Frans,
    We hebben wederom genoten van jullie reisverhalen. Jullie hebben weer veel gezien en ontzettend veel gedaan. Ik hoor het allemaal wel binnenkort, want zondag werken we weer eens samen, Irma. Weet je eigenlijk al dat je zondag moet werken? Nou, bij deze en het is samen met mij. Ik wens jullie een goede reis naar huis en tot ziens.

• 08 Juni 2008 - 18:41

Hans En Erna:

Wij hebben weer genoten van jullie verhalen en vooral de mooie foto`s. Een fijne reis terug en tot gauw!!!!!