dag 24 en 25: de terugreis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 24 en 25: de terugreis - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 24 en 25: de terugreis

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

18 Juni 2008 | Nederland, Wageningen

Vandaag zijn we voor het laatst in Zambia!

We zijn 'smorgens Livingstone nog in gegaan. Daar hadden we gisteren bij een lokale kunstenaar een schilderij besteld, die hij in de afgelopen nacht speciaal voor ons heeft gemaakt. Hij was er om 09.00uur nog mee bezig!

Na even "snel" de laatste koffie te hebben gedronken (duurde 35 minuten voor we de koffie hadden), ging Irma samen met Kelvin en het schilderij op de foto!

Dan als laatste nog effe een groepsfoto!

En dan begint de terugreis:
Met het vliegtuig van Livingstone naar Johannesburg. Daarna naar London. En tot slot naar Amsterdam, waar dochters en kleindochter op ons stonden te wachten.

En nu zitten we alweer ruim een week thuis. Nog steeds nagenietend van alles wat we gezien en beleefd hebben.

Intussen zijn ook veel foto's aan dit reisdagboek toegevoegd. We hopen dat jullie er met veel plezier van zullen genieten

Tot gauw!
Irma en Frans

zie ook http://degootjes.waarbenjij.nu

• 19 Juni 2008 - 18:57

Bert & Mieke:

Wat een mooie foto's, we hebben wel even moeten wachten maar het was de moeite waar. Wat moeten jullie hebben genoten? Dit is weer zo'n reisverslag wat je graag lees en geniet van de vele mooie foto's.
    Groetjes van de Gootjes uit Renkum