dag 4: van Kaapstad naar Okiep - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 4: van Kaapstad naar Okiep - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 4: van Kaapstad naar Okiep

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

18 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Okiep

Vertrek om 07.30 uur voor een lange rit van 550km naar Okiep bij Springbok.
Onderweg door veel verschillende landschappen gereden, waar we helaas maar weinig foto's van konden maken!
De truck waarin we reizen schud wel heel erg veel.
Tussen de middag een leuke lunch bij de truck.
We hebben onderweg de rooibosstruiken en citrusbomen gezien. Maar vooral heel veel verschillende soorten gesteenten die vreemdsoortig op elkaar gestapeld lagen.

'savonds weer heer verukkelijk buffet!

• 18 Mei 2008 - 19:37

Bert & Mieke:

We komen al weer helemaal in stemming na het zien van de eerste foto's en jullie verslagen. Was het de eerste dag te fris? We hopen dat jullie beter weer krijgen. Hier in Nederland wordt het weer beter, was vandaag droog en 16 graden.
    Veel plezier de groeten van de Gootjes uit Renkum

• 18 Mei 2008 - 19:46

Marianne:

na 550 km zullen jullie wel helemaal door elkaar geschud zijn. Prachtige foto's. Hoe is het weer daar? groetjes Wout en Marianne

• 19 Mei 2008 - 05:41

Peter En Gerda:

Geweldig mooie Stad, Kaapstad, met de prachtige Tafelberg op de achtergrond. En de terrasjes en restaurantjes in Waterfront zijn ook niet te versmaden. Een prachtige ervaring en dat al na 3 dagen!
    Een heel goede reis en heel veel kijkplezier

• 19 Mei 2008 - 07:15

Lineke:

Hoi Frans en Irma,

Als ik de foto's zo zie krijg ik toch echt wel weer het heimweegevoel.
    Vooral de foto van de lunch bij de truck. Wat een sfeer apart is dat toch. Wij hadden ook dat soort stoeltjes. Ook de rooibosvelden komen bekend voor. Nog heel veel plezier en ik zal jullie vol belangstelling volgen.

Geniet ervan.
    gr. Lineke

• 19 Mei 2008 - 08:54

Suzanne:

Hooooi pa en ma, zo te lezen is er weer genoeg te zien. Hebben jullie ook al wat mooie voels gespot??? Hier gaat alles prima!! Tommie af en toe lastig maar jah..!! Heel veel plezier nog en geniet ervan..!!
    Dikke kussen en knuffels..!!

• 19 Mei 2008 - 09:05

Isis:

Hoi lieve opa en oma
    Ik krijg net een smsje dat jullie nu de grens van namibie over gaan!
    Heel veel plezier daar!
    We doen snel een keer webcammen!
    Dikke kus van Isis

• 19 Mei 2008 - 11:00

Annelies De Bruin:

Hoi Irma en Frans,
    Het was voor mij even zoeken voordat ik de side had gevonden. Maar met de hulp van je dochters heb ik het toch gevonden. Ik ga jullie volgen. Een fijne tijd. En Irma ik mis je nu al. Dikke kus.

• 19 Mei 2008 - 12:16

Fieke Eimers:

Hoi Irma en Frans,

Ik was al zo benieuwd, maar gelukkig jullie hebben weer tijd gevonden om belevenissen op de site te plaatsen. Het ziet er allemaal weer even mooi uit, maar 550 km in zo'n truck/bus, pfffffff. Veel plezier verder en we blijven jullie volgen.

• 19 Mei 2008 - 17:15

Ton En Ria:

Ja, inderdaad jullie zien erg veel.
    Stenen en zo.
    Het rijden in een dergelijke truck lijkt mij ook erg leuk, maar dan wel zelf rijden.
    Wat een belevenis.
    Groetjes, Ton en Ria

• 19 Mei 2008 - 17:24

Hans En Erna:

Zo te zien weer mooie foto`s en het is weer mooi daar helemaal geweldig.Nu hopen dat het weer ook wat beter wordt ,hier is het heel fris hoor!!!groetjes Hans en Erna

• 19 Mei 2008 - 17:32

Rien:

Beste Frans en Irma,

Ziet er allemaal weer schitterend uit....en wij maar werken.

Geniet er met volle teugen van!

Groet,
    rien

• 19 Mei 2008 - 19:37

Jolande:

hoi familie daar leuk weer fot',s van jullie te zien groetjes en geniet ervan

• 22 Mei 2008 - 20:03

Annie En Huub.:

Lunch bij de truck ziet er lekker ontspannen uit de LuLu brengt jullie wel heel dicht bij het hotel.
    Geniet er van.

• 23 Mei 2008 - 13:26

Nina!!!:

He Gootjes!!

Alles goed met jullie? Volgens mij hebben jullie het daar fantastisch!!!! Geniet ervan!

Dikke kus Nina en Wim