dag 5: Namibie here we come - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 5: Namibie here we come - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 5: Namibie here we come

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Mei 2008 | Namibië, Windhoek

Vandaag vertrekken we, na een regenachtige nacht naar Namibie. Eerst nog naar Springbok voor inkopen (vooral water), daarna weer een lange rit door de vele mooie rotslandschappen.

Bij de grens van Namibie was het verlaten van Zuid-Afrika het grootste probleem. Alle tassen werden uit de truck gehaald en doorzocht. Velen moesten ter plekke de inhoud van de portemonnee laten zien. We mogen nml niet teveel geld uitvoeren.

We moeten de tijd 1 uur terugzetten.

In Namibie komen we op een mooie riverlodge en treffen het, want wij hebben 1 van de 2 huisjes "op" de Oranjerivier.
Dus heeft Irma heerlijk kunnen genieten van de vele mooie vogeltjes. En ze treft het deze reis, want er zijn nog 2 vogelaars in de groep die er echt veel verstand van hebben

• 24 Mei 2008 - 10:33

Babette:

Irma...ik heb de uiltjes nog niet uit de kast zien komen maar we kijken (bijna) elke avond even.