dag 9: Solitaire - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 9: Solitaire - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 9: Solitaire

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

23 Mei 2008 | Namibië, Swakopmund

We gaan richting zee! Maar niet zomaar. Weer een lange rit door de vele afwisselende landschappen van west Namibie.

Irma zit vandaag voorin bij Boopie in de cabine! (heel comfortabel!)

Onze eerste stop was bij het tankstation Solitaire. Een hele bijzondere ervaring om op een plek te zijn waarover we net het boek van Tom van der Lee hadden gelezen. Zelfs een van de hoofdpersonen uit het boek, Moos, stond nog op de zelfde plek achter de kassa. Direct herkenbaar aan de beschrijving uit het boek.

Onderweg nog een fotoshoot-stop op de Steenbokkeerkring.

Aan de zee zien we voor het eerst na ruim 1000km weer bewoonde wereld. Walvisbaai en Swakopmund.

• 24 Mei 2008 - 10:30

Babette:

Ja ja lekker ding die Moos...
    Toch wel een stuk apeltaart genomen?!

• 24 Mei 2008 - 14:34

Ellen:

Hoi hoi,

Ik heb weer even bijgelezen en het klinkt geweldig. Ik ben jaloers! Nog een goede vakantie gewenst!

Groeten Ellen

• 24 Mei 2008 - 14:51

Wim En Hetty:

Een heel eind reizen hoor!
    Maar je ziet en beleefd ook van alles. Die country-lodge leek ons heel leuk en gezellig.Heel veel plezier!!! We volgen jullie op de kaart. Baje, baje mooi!

• 24 Mei 2008 - 19:31

'Gerda En Peter.:

Wat een schitterende plaatjes. En zo beleven we het een beetje met jullie mee. Wat een afstanden zeg die jullie afleggen. Irma die heeft het wel goed bekeken,naast de chaufeur. nou we volgen jullie ,liefs Gerda en Peter.

• 25 Mei 2008 - 10:03

Liset, Sander, Isis:

He pa en ma!!
    Jammer dat ik het smsje niet op tijd heb gelezen en dus niet op de msn was!
    Hadden we ff kunnen webcammen!
    Volgende keer beter!
    Tot snel!
    Dikke kus ons

• 25 Mei 2008 - 13:09

Wiljan En Doreth:

Het ziet er allemaal fantastisch uit! 't lijkt ons een geweldige belevenis. Heel veel plezier nog!

• 25 Mei 2008 - 13:41

Gerrit En Wil:

We hebben al weer volop genoten van jullie fotos en verhaal bij thuiskomst van onze vakantie. Nog heel veel vakantieplezier

• 25 Mei 2008 - 18:29

Hans En Erna:

We hadden een paar dagen gemist ,maar snel bij gelezen wat geweldig is het daar en wat een rust straalt dat land uit heerlijk.Geniet lekker verder !!!!!

• 26 Mei 2008 - 17:46

Yorrick:

Bedankt dat jullie vanuit afrika een kaartje hebben gestuurd. Voor mijn verjaardag.
    Is het leuk?

Dikke kus Yorrick

• 27 Mei 2008 - 07:14

Olga:

Zo, ik heb even (na problemen van netwerk) al jullie berichten gelezen.
    En net als vorige keer geniet ik erg van alles wat jullie meemaken. Zo droom ik een stukje mee. Fijne voortzetting en ik kijk uit naar nieuwe berichten van jullie. Irma heb je geen last meer van je schouder en arm?
    Groetjes van Olga

• 27 Mei 2008 - 18:43

Riet & Theo:

Hallo buurtjes,
    Flink uitgewaaid, hier dan een reactie van de Boekies. Met veel interesse volgen wij jullie reis.Kijken jullie niet al het moois weg, zodat er voor ons ook nog wat te zien blijft? (Tenminste, als de garnalen het toelaten). Veel plezier en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen: jullie kunnen dus je gang gaan! En, Frans deze tip: Maak jullie reisdagboek niet té mooi, anders moeten jullie volgend jaar weer....

• 28 Mei 2008 - 18:00

Martin & Loes:

Hoi vakantiegangers. Kregen vandaag(28 mei)de eerste mail van Erna. We hebben met aandacht alles gelezen en bekeken. Lijkt ons schitterend daar. We blijven jullie op de voet(grapje)volgen en heb nog veel plezier daar.

Groetjes Mart&Loes

• 28 Mei 2008 - 20:11

YvPas:

Beste Irma en Frans, ik volg jullie verslag met veel interesse omdat wij deze reis ook gaan maken in juli 2008. Ben erg benieuwd hoe de Lodges zijn, en de truck ?? Goeie reisen veel plezier

• 29 Mei 2008 - 07:52

Sabrina:

Heb al jullie verhalen en wat foto's uitgeprint, zodat Opa en Oma ook mee kunnen genieten.
    Het lijkt me alles bij elkaar een bijzonder mooie ervaring!
    Geniet er nog van,
    Kus, Sabrina

• 29 Mei 2008 - 15:47

Irene Hensels:

he irma en frans
    als ik me verveel reis ik via de computer met jullie mee.Mooi maar wel vermoeiend he??Ik moest je nog de groeten van je vader en moeder doen.Nog veel plezier(dan heb ik het ook) .groetjes Irene