dag 10: Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu dag 10: Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Frans Goot - WaarBenJij.nu

dag 10: Swakopmund

Door: go2namibie

Blijf op de hoogte en volg Frans

24 Mei 2008 | Namibië, Swakopmund

Swakopmund bestaat uit kleurrijke huisjes met Duitse vakwerk schilderingen erop. Het is duidelijk te merken dat de Duitse invloed hier groot is geweest. We werden vandaag zelfs getrakteerd op een heus karneval midden op straat, waarbij de Duitse schlagers uit de geluidsinstallatie schalde. Dit als opwarmer voor het groot karneval in juni.

'sMorgens hebben we eerst wat leuke dingen gedaan. Irma is met de boot dolfijnen, zeehonden en pelikanen van dichterbij gaan bekijken. Zeehonden kwamen zelfs op de boot!

En ik (Frans) is gaan crossen op quads in de rode zandduinen. (Gelukkig niet zeeziek!). Ik ben nog nooit zulke hoge, stijle heuvels afgereden. Een hele leuke ervaring.

• 18 Juni 2008 - 20:13

Sabrina:

Leuk!!!

Marieke:

Ziet er echt geweldig uit! Vermaken jullie je? Zal vast wel.. Is stil zonder kaartjes=) Geniet ervan!! dikke zoen marieke

Nol En Truus:

wat een mooi land geniet er maar van

Marianne:

we benijden jullie, wat een geweldig mooi land. Ga zo door met het ons mee te laten genieten van deze prachtige reis.